کسب درآمد و فروشگاه اینترنتی 612 مورد از آگهي ها ادوردز را تحليل كرديم Ùˆ 9 مورد را ياد گرفتيم
close
تبلیغات
ثبت لینک و بنر در اینجا
درآمد عالی با فروش فایل
ایجاد اپلیکیشن اندروید
تبلیغات بنری و متنی
loading...
YourAds Here YourAds Here

تبلیغات در گوگل نوین مارکتینگ

بازدید : 41
يکشنبه 9 دی 1397 زمان : 11:40

تبلیغات در گوگل

ما به لطف ابزارها و پایگاه‌های داده مشتریان به بسیاری از آگهی های ادوردز دسترسی داریم. ما بیش از 60 میلیون دلار هزینه تبلیغاتی در ادوردز را تحلیل کردیم. ما دوست داریم که با این اطلاعات بازی کنیم و به شما دیدی از عملکرد مواردی مانند متوسط ??میزان نرخ کلیک، نرخ تبدیل، هزینه به ازای هر کلیک و هزینه هر تبدیل در همه صنایع بدهیم.

اما چیزی که ما هرگز به آن توجه نکردیم، متن خود تبلیغات در گوگل بود. بدیهی است که همه ما در تیم محتوا با واژگان سر و کار داریم. بنابراین به این فکر افتادیم: کلماتی که واقعا CTR های عالی و فوق العاده بالا در ادوردز را پدید می‌آورند را بیابیم. در این بین، چه اتفاقی برای مواردی مانند اعداد و علائم نشانه گذاری می افتد؟ بهترین CTA ها کدام‌اند؟ آیا بهترین آگهی های ادوردز موارد مثبت‌اند یا منفی؟ آیا آنها مبتنی بر کلمات کلیدی‌اند و یا بر اساس موارد خلاق‌تر ساخته شده‌اند؟

در این مقاله، ما 9 نکته شگفت انگیز را از طریق تجزیه و تحلیل متون برخی از بهترین آگهی های ادوردز از سال گذشته، پوشش خواهیم داد.

درباره مجموعه داده ها: ما چگونه “بهترین آگهی ادوردز” را تعریف کردیم؟

در اینجا چگونگی جمع آوری مجموعه آگهی های ادوردز ما بررسی شده است. تعیین کننده رایگان عملکرد ادوردز ما هر حساب کاربری را بررسی می‌کند و یک گزارش از عملکرد آن ارائه می‌دهد تا بهترین آگهی های ادوردز آن حساب کاربری را مشخص کند. و همچنین بدترین آگهی های ادوردز کدامند؟

ما همه این گزارشات را بین 1 آگوست، 2016 تا30 آوریل 2017 جمع آوری کردیم و سپس 15 درصد تبلیغات برتر موجود در بالای لیست را در این دوره زمانی را دوباره کاویدیم (با ترکیبی از برداشت ها، کلیک ها، و CTR ها)، که در نهایت 612 تبلیغات برای تجزیه و تحلیل را در اختیار ما قرار داد.

ما فقط تبلیغات USD، AUD، CAD و ZAR (تبلیغاتی که با این ارز‌های بین المللی پول پرداخت کرده اند)را بررسی کردیم و تبلیغات غیر انگلیسی را از مجموعه خود حذف کردیم. ما همچنین مجموعه خود را به تبلیغات مارک‌دار و غیر مارک‌دار (335 تبلیغات مارکدار، 277 تبلیغات غیر مارکدار) تقسیم کردیم.

توجه: ما تبلیغات مارک‌دار (تبلیغات مارک‌دار مواردی هستند که برای مشتریانی که نام های تجاری را جستجو می‌کنند نمایش داده می‌شوند) را نیز جدا کردیم زیرا این تبلیغات عموما دارای عملکرد بسیار بالا هستند. از جمله نرخ بالای کلیک و امتیازات کیفی بالا. چرا؟ از آنجایی که افرادی که به دنبال یک نام تجاری هستند، فقط سعی دارند به طور مستقیم به سایت شما هدایت شوند؛ به علاوه، آنها قبلا درباره شما مطالبی را شنیده‌اند، بنابراین یک شهرت تجاری طبیعی برای آنها وجود دارد (که می تواند CTR را 2 یا 3 برابر افزایش دهد) پس در همین ابتدای کار این نکته بسیار مهم است که تبلیغات یک برند می تواند بهترین آگهی ها ادوردز باشد.

بنابراین، ما بسیاری از این تبلیغات ها را از تجزیه و تحلیل خود حذف کردیم، تا بتوانیم ترفند ها و تاکتیک‌هایی که می توانند به کارایی فوق العاده بالا منجر شوند را بیابیم، حتی زمانی که برند شما دارای یک شهرت تجاری جهانی نیست، ما می توانیم شما را در این راه یاری نماییم.

حالا، بیایید نگاهی به این اطلاعات بیندازیم!

آگهی ها ادوردز

1. آگهی های ادوردز شما با کدام کلمات پرطرفدارتر است؟

در سال 2016، گوگل تبلیغات متنی گسترده‌ای را منتشر کرد که تعداد کاراکترهای موثر تبلیغات شما را دو برابر می‌کند. در مقایسه با نسخه های قبلی، تبلیغات گسترده متنی، یک زمینه گسترده است. برای بعضی از شما، داشتن کاراکترهای بسیار زیاد برای پر کردن یک آگهی مانند شکنجه است؛ اما برای دیگران، یک فرصت به حساب می‌آید.

صرف نظر از این که شما در کدام گروه هستید، این یک حقیقت جهانی‌ست که هنگامی که فرصت های بیشتری برای استفاده از کلمات دارید، انتخاب گزینه مناسب از هر زمان دیگری مهم تر می‌شود. اما کدام واژگان “مناسب” هستند؟

برای پاسخ به این سوال، ما مجموعه‌ای از تبلیغات متنی با عملکرد بالای خود را بررسی کردیم و آنها را به کلمات تکی تفکیک کردیم، سپس کلمات ربط (and/or) و حروف تعریف (a/an) را حذف کردیم تا به ده کلمه محبوب باقی مانده برسیم:

با توجه به داده های ما، در 335 تبلیغات متنی غیر مارک با عملکرد بالا، ما کلماتی را که بیشتر از سایرین برای افراد جذاب بودند را به صورت زیر لیست کردیم:

  1. مال شما
  2. رایگان
  3. همین حالا
  4. دریافت کردن
  5. آنلاین
  6. ما
  7. ذخیره کردن
  8. بهترین
  9. حمل و نقل
  10. شما

آیا چیز عجیبی بین آنها می بینید؟

“مال شما”، “رایگان” و “در حال حاضر” به نظر واضح می رسند، اما “حمل و نقل” (که فکر می کنم همراه با “رایگان” آمده باشد) من را شگفت زده کرد؛ چرا که به این معناست که اکثر مشتریان علاقه مند به تجارت الکترونیک هستند. این واقعیت که “دریافت کردن” و “ذخیره کردن” تنها افعال موجود در لیست هستند کاملا منطقی است چرا که معمولا از تبلیغات متنی B2B و B2C استفاده می شود.

با وجود هر دو کلمه “رایگان” و “ذخیره کردن” در لیست، ما می توانیم به این نتیجه برسیم که خریداران بیش از پیش به فکر هزینه های خود هستند. و کلماتی مانند “همین حالا” و “دریافت کردن” به این معنی است که آنها تمایل بیشتری به خدمات سریع دارند.

همچنین بهترین آگهی ها ادوردز از از ضمیر دوم شخص “شما” و “مال شما” نیز بسیار استفاده می‌کنند. اطمینان حاصل کنید که مخاطب آگهی های شما مشتریانتان باشند؛ فقط آن را به خودتان اختصاص ندهید!

TL؛ DR: هنگامی که شما در حال تلاش برای نوشتن بهترین نسخه آگهی های ادوردز خود هستید، به یاد داشته باشید از عبارت زیر استفاده کنید: “همین حالا رایگان دریافت کنید!” Your Free Now Get

این جمله یکی از بهترین CTA های ممکن است برای شناخت بیشتر CTA حتما مقاله یاسر حمزه لوی را در نوین مارکتینگ بخوانید با عنوان ” CTA چیست؟ با تمام معجزه‌هایش آشنا شوید

2: چه دکمه های اقدام به عملی بیشتر در بهترین آگهی‌ها ظاهر می شود؟

اقدام به عمل، یا CTA، شاید مهمترین بخش متن تبلیغات شما باشد. اگر این مورد در یکی از سرفصل های شما قرار نداشته باشد، شما کار خود را اشتباه انجام می دهید. اگر می‌توانید یک یادآوری مختصر در مسیر توصیف یا مسیر URL خود قرار دهید، این کار را حتما انجام دهید. بعدا از من قدردانی خواهید کرد.

آگهی ها ادوردزاقدام به عمل (CTA) چیست؟

در این مورد، این یک بخش متنی که به تبلیغات شما اضافه می‌شود تا به مشتریان خود بگویید علاقه دارید چه اقداماتی را (چگونه / چه زمانی) در پیش بگیرند. دانستن CTA مناسب برای یک آگهی ادوردز، مخاطبان، پیشنهادات ویژه خیلی مهم است. شما هرگز به کسی که در میانه قیف تجاری شما قرار دارد نمی‌توانید بگویید “همین حالا خرید کنید”، درست است؟

برای آن که قیف فروش یا فانل فروش را بشناسید نیز نوین مارکتینگ در کنار شماست سری به مقاله ” قیف فروش و هفت خان تولید محتوا ” بزنید

در حال حاضر، ما تبلیغات مارک دار را از تحلیل های خود در مورد CTA حذف کردیم، زیرا در اغلب مواقع تبلیغ کنندگان به صراحت موفق به ایجاد اقدام برای عمل از طریق آگهی های مارک‌دار نمی‌شوند و یا نمی خواهند که CTA داشته باشند . در عوض، بسیاری از تبلیغ کنندگان در بیلبوردهای مبتنی بر متن بر روی SERP از آن استفاده می‌کنند. هدف این است که به مشتریان خود بگویید که لزوما حضور دارید تا اینکه الزاما به دنبال دریافت کلیک باشید. هر چند این موضوع تا حدی مهم است، به ما کمکی نمی‌کند تا درک کنیم چرا تبلیغات متنی غیر مارک‌دار (اغلب مرتبط با نام تجاری) مرتبط هستند.

هر چند عبارت ممکن است مورد به مورد کمی متفاوت باشند، افعالی که شما مورد استفاده قرار می‌دهید بر اساس عملکردی که از مشتریان خود انتظار دارید محدود هستند. تبلیغات متنی غیر مارک‌دار برتری که ما مورد تجزیه و تحلیل قرار دادیم، نشان دادند که محبوب ترین CTA ها (با تعداد آگهی هایی که هر فعل در آن ظاهر می شود):

اگر شما یک محصول را به فروش برسانید، CTA های واضح “خرید” یا “خرید کردن” (شاید “دریافت کردن” اگر شما ترجیح می‌دهید مبادله ارز مورد نیاز خود را کاهش دهید)؛ برعکس، اگر هدف شما این است که افزونه های زیادی دریافت کنید، می‌توانید از CTA هایی از قبیل “یاد گرفتن” و یا “کشف کردن” و یا “ثبت نام” استفاده کنید. اگر شما به تکرار کلمات توجه کنید، متوجه خواهید شد که فعلی که بیشتر از همه در مجموعه داده های ما استفاده شده است “دریافت کردن” است.

هیچ کس در تبلیغات برتر خود از فعل “کلیک” به جای “اینجا کلیک کنید” استفاده نمی کند (در حقیقت، ممکن است اینگونه به نظر برسد که آگهی شما تایید نشده است.)

3: آیا بهترین آگهی ها ادوردز محتوای مثبت‌ دارد یا منفی ؟

از schadenfreude گرفته تا merriment ، مفهوم آگهی شما نقش مهمی در چگونگی مواجه شدن و تعامل مشتریان با آگهی ها ادوردز شما دارد. این یک خبر نیست. در واقع، در طول چندین سال ما در مورد استفاده از محرک‌های احساسی برای افزایش کیفیت تبلیغات و صفحات وب سایت شما صحبت کردیم: چند نفر از شما آن را رعایت کردید؟

ما از ابزار تحلیلی Vader در کتابخانه NLTK برای تعیین احساسات (مثبت، منفی یا خنثی …) در مجموعه تبلیغات خود استفاده کردیم. اگر یک آگهی یک نمره ترکیبی بیش از 0.5 دریافت کند، ما آن را یک آگهی مثبت در نظر می‌گیریم. آگهی هایی با نمره ترکیبی بین 5- تا 5 به عنوان یک آگهی خنثی شناخته می شوند و در نهایت، تبلیغات با نمره کمتر از 5- به عنوان آگهی منفی شناخته می شوند.

45 درصد از آگهی های متنی، یک احساس مثبت را در بر می گیرند؛ 53? احساسات خنثی؛ و فقط 2? احساسات منفی را منتقل میکنند.

من از این ارقام شوکه شده‌ام، به ویژه هنگامی که متوجه شدم که آنها تنها آگهی های متنی بدون مارک را نشان می دهند.

اگر تجزیه و تحلیل مشابهی در نسخه های تبلیغاتی مارک‌دار انجام شود و نتایج مشابهی را در پی داشته باشد، منطقی خواهد بود؛ با این همه، هیچ نام تجاری نمی‌خواهد به عنوان یک تبلیغات منفی دیده شود (به: تبلیغات احمقانه پپسی، همه شرکت هواپیمایی، و غیره نگاه کنید). اما منفی بودن – درجه قابل اندازه گیری از احساسات – بهتر از نسخه milquetoast نیست؟

آگهی ها ادوردزشخصا، من ترجیح یک متن تبلیغاتی منفی را انتخاب کنم تا متن تبلیغاتی من مملو از کلمات کلیدی بی ربط باشد ایجاد یک چشم انداز غم و اندوه و یا ترس یا خنده کنایه امیز توسط متن آگهی شما بهتر از این است که بدون تاثیر باشد که به SERP در حال رشد شما نیز کمک می کند.

4. آگهی های تبلیغاتی برتر در ادوردز دارای چه تنوعی واژگانی هستند؟

حالا، من می‌دانم که شما به چه فکر می‌کنید ” تنوع واژگانی به چه معناست؟!” این بدان معنی است که باید کمی رسمی تر و آکادمیک تر باشید.

این به نسبت کلمات منحصر به فرد در یک متن خاص به کل تعداد کلمات اشاره دارد (مجموعه ای از داده های واژگانی). هنگامی که از آن به عنوان یک لنز مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی آگهی‌های متنی استفاده می‌شود، اندازه گیری تنوع واژگانی یک شاخص کلیدی برای کلمات کلیدی است. مهم است که بدانید چگونه از کلمات کلیدی در کپی آگهی های خود استفاده کنید. به این ترتیب شما می‌توانید نمرات کیفی خود را تعیین کنید؛ اگر خیلی زیاد باشد، مردم از دست شما خسته خواهند شد.

داده‌های ما نشان می‌دهد که تبلیغ کنندگان برتر تمایل دارند فقط از 2 کلمه در هر آگهی استفاده کنند. مثل این:

Which is a helluva lot better than, say…

نکته اخلاقی این داستان چیست؟ حفظ تنوع واژگانی در آگهی شما ضروری است. حتی اگر تبلیغات متنی خود را با کلمات کلیدی پر کنید و از الگوریتم please might (در حال حاضر) استفاده کنید، برای مشتریان به طور کامل یک چشم انداز غیرجذاب ایجاد می کند.

این یک مشکل است که شما باید از طریق دیکنز آن را آزمایش کنید تا از آن اجتناب کنید، زیرا می دانید چه افرادی بر روی آگهی های شما کلیک می کنند و کالاهای شما را خریداری می کنند.

5. نشانه های متداول علامت گذاری در تبلیغات چیست؟

“Let’s eat grandma!”

“Let’s eat, grandma!” بهتر به نظر می رسد.

علامت گذاری مهم است، با من موافقید؟ مهم نیست که آیا شما در حال تلاش برای تمایز بین نقش کلمات در یک جمله هستید یا می‌خواهید محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید، باید پیام خود را به درستی منتقل کنید. در حقیقت، من نمی‌توانم راهی به جز نشانه گذاری صحیح برای ایجاد تاثیر قوی معنایی بیابم که مانند این در آگهی ها ادوردز تاثیر بسزایی داشته باشد.

به این ترتیب، روشی که نشانه گذاری در آگهی های ادوردز با عملکرد بالا می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند وابسته به این موضوع است که چگونه از انواع علائم نشانه گذاری استفاده کنید و مهم‌تر از آن، تا چه میزان از آنها بهره ببرید.

علامت گذاری در تبلیغات متنی مارک‌دار

شوک قرن: نشانه علامت تعجب بیشترین کاربرد را به خود اختصاص داده است. اگر بخواهیم محل قرارگیری علامت تعجب در تبلیغات متنی (مارک‌دار یا غیر مارک‌دار) را بررسی کنیم، اکثر آنها در پایان خط توضیحات جملات می‌آیند. ایده کلی در اینجا بسیار ساده و واضح است. اساسا، “شما فقط آگهی من را بخوانید! من امیدوارم که شما متقاعد شوید! بخرید بخرید بخرید! “

استفاده نسبتا کم از علائم دلار در آگهی های تبلیغاتی متنی شما یک امر منطقی است.

  • علامت تعجب: 48?
  • کاما: 38%
  • علامت سوال: 2?
  • علامت درصد: 8?
  • علامت دلار: 11?

محل استفاده از علامت گذاری در آگهی‌های تبلیغات مارک‌دار واقعا من را شگفت زده می‌کند، همان‌طور که علامت سوال این شگفتی را ایجاد می‌کند. فقط 2? از 335 تبلیغات مارک‌دار مورد بررسی از علامت سوال بهره برده‌اند (یا حداقل آن را به طور آگاهانه استفاده کردند).

علائم نشانه گذاری مختلفی را در آگهی ها خود آزمایش کنید – اگرچه اکثر تبلیغ کنندگان برتر از علامت سوال برای دریافت CTR بالا استفاده نمی‌کنند، شما ممکن است با انجام این کار تبلیغ خود را متفاوت و برجسته کنید. شکستن الگوهای رایج می‌تواند منجر به عملکرد برتر شود.

علامت گذاری در آگهی های متنی غیر مارک‌دار

تداوم استفاده از نشانه گذاری برای آگهی های غیر مارک‌دار بسیار نزدیک به چیزی است که ما در تبلیغات مارک‌دار به آن اشاره کردیم: تعداد زیادی علامت تعجب، توده زیادی از کاما.

با این حال جالب توجه است که نرخ استفاده از نشانه های دلار، در نسخه تبلیغاتی غیر مارک‌دار حدود 3? پایین تر از تبلیغات مارک‌دار است. در حالی که درصد نسبتا کمی از تبلیغات از $ در کنار نام تجاری خود استفاده می کنند (هدف آن احتمالا آگاهی در مقابل مسیر تبدیل مستقیم است)، این واقعیت که استفاده از آنها نه تنها کم است بلکه در تبلیغات غیر مارک‌دار متنی حتی کمتر است یک احساس متضاد با منطق ایجاد می‌کند. من فکر می‌کردم که استفاده از علائم دلار در تبلیغات غیر مارک‌دار باید بسیار بالا باشد.

  • علامت تعجب: 42?
  • کاما: 25%
  • علامت سوال: 11?
  • علامت درصد: 9?
  • علامت دلار: 8?

چگونه می توان با تداوم استفاده از نشانه گذاری آگهی های متنی بهتری ایجاد کرد؟

بر اساس آمار این حقیقت کاملا آشکار است که بسیاری از تبلیغ کنندگان موفق کمتر در تبلیغات خود سوال مطرح می‌کنند. اگر شما نیز بتوانید یک راه برای انجام این کار به طریقی که با مشتریان شما ارتباط برقرار کند بیابید، آگهی های شما برجسته خواهد شد! با این حال، اگر شک دارید، مسیر واضح است: از علامت تعجب استفاده کنید (!!!)

6. آیا تبلیغات برتر در ادوردز از کلید واژه های متحرک استفاده می کنند؟

یک کلمه: نه

اگر شما با DKI نا آشنا هستید، این ابزاری است که به شما اجازه می دهد آگهی خود را سفارشی کنید تا مطابق با درخواست جستجوی کاربران باشد. این به شما توانایی ایجاد آگهی های خاص و بسیار هدفمند را می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک آگهی عمومی فرمول بندی شده برای قرار دادن کلمات کلیدی متحرک و voila ایجاد کنید، به این ترتیب شما یک آگهی سازگار با تمایلات مشتریان خود دارید.

به لحاظ تئوری:

در حالی که این امر کاربردهای مفیدی دارد (به خصوص برای خرده فروشان آنلاین با موجودی های مختلف) اما داده های آماری ما درباره تبلیغات متنی برتر مارک‌دار و غیر مارک‌دار به اجتناب از DKI تمایل دارند.

همان‌طور که می بینید، تنها 10? از تبلیغات غیر مارک‌دار و 6? از تبلیغات مارک‌دار ما از DKI استفاده کرده‌اند.

در حالی که این کمی شگفت انگیز است (چرا که بسیاری از حساب‌های کاربری از DKI استفاده می‌کنند)، داده‌های ما ثابت می‌کنند که DKI یک متوقف کننده تبلیغات، و نه یک راه حل است. با تکیه بر درج کلمات کلیدی متحرک احتمالا خلاقیت شما نادیده گرفته می‌شود، به همین دلیل تبلیغاتی که از DKI استفاده می کنند در میان رتبه های برتر قرار ندارند.

7. آیا بهترین آگهی ها ادوردز از علائم تجاری و دیگر نشانه های تجاری استفاده می کنند؟

به سادگی مشاهده اینکه آیا یک آگهی با کارایی بالا مارک‌دار یا غیرمارک‌دار است، تاثیر زیادی در بینش عمیق ما ندارد. ما از قبل می‌دانیم که تبلیغ کنندگان بر شرایط مارک تجاری خود تکیه می‌کنند و از اصطلاحات مشابه در متن آگهی خود استفاده می‌کنند، و این امری کاملا منطقی است. کمپین‌های تبلیغاتی مارک‌دار دیگر یک گزینه در دسترس نیستند: آنها یک ضرورت‌اند.

با این همه، هیچ چیز بدتر از داشتن یک SERP محدود برای کلمات کلیدی مارک‌دار شما نیست.

برای غلبه بر رقبای خود مهم است قدرت خود را نشان دهید و یکی از ساده ترین راه‌ها برای انجام این کار از طریق استفاده از نشانه علامت تجاری (™) و یا استفاده از زبان رسمی است. در گذشته ما حتی متوجه شدیم که استفاده از نمادهای تبلیغاتی می‌تواند میزان نرخ تبدیل شما را افزایش دهد. با این حال، تنها 28 درصد آگهی های مارک‌دار و 6 درصد از تبلیغات غیر مارک‌دار ما این کار را انجام داده‌اند.

من شرط می‌بندم این به این دلیل است که بسیاری از موسسات کوچک و متوسط ?? ارزش ویژه برند خود را به دلیل نداشتن یک شرکت چند ملیتی مانند نایک و یا کوکاکولا از دست داده‌اند.

اگر نام تجاری Yuge را جستجو کنید، شما با برخی از نتایج (از طریق برند تجاری یا کلمات “رسمی”) توسط تبلیغ کننده روبرو می‌شوید که به شما اطلاع می دهد که آنها در واقع یک Slim Shady واقعی هستند. اگر بچه‌های بزرگ مایل به استفاده از هر وسیله ای در کمربندهای خود باشند، شما نیز باید از آنها استفاده کنید.

TM و نمادهای دیگر تضمین کننده عملکرد بالا نیستند، اما با استفاده از آنها تست کنید تا ببینید آیا تاثیری در CTR و نرخ تبدیل شما دارند یا خیر.

8. آیا آگهی‌های با بهترین عملکرد از اعداد استفاده می کنند؟

حدود یک سوم از مواقع! که به نظر کم می‌آید، درست است؟ به چگونگی بارگذاری آگهی‌های SERP روزانه فکر کنید و به یاد بیاورید که چند مورد از آنها از اعداد استفاده می‌کنند …

اکثر مواقع افراد از آن به اشتباه استفاده می کنند.

طبق داده های‌ما، تنها 40 درصد از آگهی ها ادوردز مارک‌دار با عملکرد بالا و 37 درصد از آگهی های غیر مارک‌دار از اعداد استفاده می‌کنند.

قبل از اینکه به این اطلاعات تکیه کنیم، اگر از من پرسیدید که چه تعداد از آگهی‌های متنی از اعداد استفاده می‌کنند، می‌توانم با قاطعیت بگویم چیزی در حدود 50? از تبلیغات غیر مارک‌دار از آنها استفاده می‌کنند. اما بعد از اینکه دیدیم میزان استفاده از علامت درصد و دلار در پلتفرم مورد بررسی ما برای تبلیغات با عملکرد بالا، پایین بود به این نتیجه رسیدیم که اعداد در تبلیغات متنی برتر کمتر از آنچه که فکر می‌کردیم نقش دارند.

این بدین معنا نیست که اعداد بی‌فایده هستند، بلکه یادآور این موضوع است که مشتریان شما بیشتر به قیمت کالاها یا خدمات شما توجه می‌کنند. شیوه‌ای که شما چارچوب (و عبارت) پیشنهاد خود را معرفی می‌کنید به همان اندازه پیشنهاد شما اهمیت دارد. به طور کامل می‌توان ارزش را در یک آگهی متنی بدون استفاده از اعداد ایجاد کرد.

تبلیغات برتر از اعداد در آگهی‌های خود استفاده می کنند (نه فقط برای نشان دادن قیمت ها و تخفیف های بهتر)، اما بیش از 60? از آگهی های متنی عالی که ما مورد مطالعه قرار دادیم، فقط از کلمات استفاده کرده اند.

9. میانگین نرخ خواندن آگهی های با عملکرد بالا چه میزان است؟

تبلیغات با عملکرد بالای Google تا چه میزان پیچیده هستند؟ ما قابلیت خواندن مجموعه آگهی خود را با استفاده از مقیاس Fleish-Kincaid (یک روش برای تعیین اینکه یک متن چقدر برای خواندن آسان یا دشوار است) بررسی کردیم.

آنچه که ما متوجه شده ایم این است که میانگین نرخ خواندن مجموعه ای از بهترین آگهی های تبلیغاتی ما برای افراد تا 14 سالگی طراحی شده است. بنابراین، اگر می خواهید CTR بیشتری بدست بیاورید، برای سطح 9 تبلیغات خود را بنویسید!

جالب توجه است، بسیاری از نویسندگان با فروش بیشتر همین کار را انجام می دهند. شین برون در Contently دریافت که بسیاری از نویسندگان با فروش بیشتر تبلیغات خود را در سطح 9 یا بالاتر می نویسند:

توجه داشته باشید که همینگوی حتی بهتر از Goodnight، Moon قابل خواندن است …

بهترین آگهی تبلیغاتی ادوردز شبیه به … است.

با جمع آوری همه این داده ها، می توانیم به این نتیجه برسیم که بهترین آگهی های تبلیغاتی در تمام دوران، چیزی شبیه به موارد زیر خواهد بود ….

این آگهی از موارد زیر استفاده می کند:

  1. کلمات با عملکرد بالا (مال شما، رایگان، دریافت کردن، ما، ذخیره کردن)
  2. CTA با بهترین عملکرد (دریافت کردن)
  3. احساسات مثبت (آگهی ها در مورد صرفه جویی پول در آینده هستند، نه هزینه کردن پول در حال حاضر / گذشته)
  4. تنوع واژگانی
  5. علامت تعجب
  6. عدم استفاده از DKI
  7. عدم استفاده از علامت و برند تجاری
  8. در سطح نه‌ام قابلیت خواندن نوشته شده است
  9. استفاده از فقط یک عدد در خط توضیحات

بعضی از این داده ها من را شگفت زده کرد. شما چطور؟

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • Ú©Ù„ مطالب : 7
  • Ú©Ù„ نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ امروز : 0
  • Ú¯ÙˆÚ¯Ù„ دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 86
  • بازدید Ú©Ù„ÛŒ : 1744
  • کدهای اختصاصی